6 comments on “Penawar Mengubati Resdung Hidung

    • Assalamualaikum……macam mane nak hilang kan luka2 kat bawah hidung erkkk…..n resdung tu….ade ka kalau sye cube care nie…x memberi kesan yg teruk at hidung…

    • hrumm…membengkak yg mcm mane tu put3…sye pon macm awk jugak nie…pening la taw di buwat nya…mane2 pi je…asek kene masuk tandas….leceh la….kan!!!!???

  1. saya pun selalu membengkak hari hari membengkak tak selesa nak tdo dan sentiasa berair,saya nak cuba lah cra ne balik kerja nnty…

Leave your comment

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s