145 comments on “Misteri kisah Aishah Masih Hidup

  1. sgt seram..sya penah bgi abg sya bca,,lpas tu dia ckp dia xbleh tido mlm dan smpi ke dalam tandas pon bayangan aisyah ikut..tp alhamdulilah selepas abg saya baca surah ak fatihah n ayat kursi lalu menyedekah pada arwah aisyah..abg sya pon dpt tido dan xpnh lgi bayangan aisyah ikut..sama sama lah kita sedekahkan al fatihah pada arwah…amin

    Like

  2. KTE DATANG DARI ALLAH DAN KTE KEMBALI KEPADANYA… SEMOGA AISYAH TENTERAM DAN DIPERMUDAHKAN DI ALAM SANA

    Like

  3. Mybe cter btol..cuma smpahan pd gmbar PROJEK tu je…melibatkan maruah an…gmbar bedah siasat xde pape…MYBE JER…

    Like

  4. muhd hazrie,
    tlg delete atikel ni. kebodohan anda msh boleh dimaafkan, tetapi perbuatan sengaja yg anda buat ini mungkin menyebabkan org islam lain syirik, tidak mungkin diampunkan. taubatlah sebelum terlambat. jgn tempah tiket anda dan org lain ke neraka jahanam.

    Like

  5. elehhh. “Cuba pejamkan mata dan dongak ke atas. Apa yang anda lihat?” kalau korg buat nih. kan pening kepala. tu la dorg suruh kite buat gitu. mati kita di tangan Allah. jangan caye sgt la. 🙂

    Like

  6. citer ni semata2 nk usik korang jer.. jaga akidah yer.. jgn terbatal plak.. malaikat maut lg brutal dr pic ni.. tu yg kedua aku paling takut selepas Allah.. Big Boss kiter..

    Like

  7. lik,iku gambar opo toh…
    elek banget….
    gawe animasi sing mandan bener ngapa…
    raine ora jelas babar blassssssssss
    aden ndak tahu tuh rupo apo….
    indak jole…….

    Like

  8. erkkkk…tpi betulllahhhhh….kepalaku dah skit nie…
    skit teramat sgttt….
    sgt2 skit….
    skit sbb ketawa tbahak2…
    holywod 1st clas nyew story…terbaekkk….hahahhahahha

    Like

  9. kesian padanye ……………….aq tengok mata dia x jadi apa2 pun……………………………………JANGAN LA PERCAYA SANGAT NANTI SYIRIK JADINYE……

    Like

  10. aq x caye lha bnda tahtul mhyul mcm nie…lbh baek aq kuatkn iman…lg pun ajal muat aq kn d tgn TUHAN…HALELUYA…PUJI TUHAN…AMIN…

    Like

  11. kalo kowang nak tau,,,tu pix owg yg mati kat jepon mase tsunami ri tu lah,,,owng yg wat cite ni,,sakit kepala dah sbb xda modal nak tipu org

    Like

  12. sape la yg xcrdik sgt wt cter x logik ni… jlas2 tipu!!! sape2 yg pcye bnde ni mknenye pndek akal la!! kire bdosa la,,, igt la nyawa kt tgn tuhan,,,, bkn si aishah nie!!

    Like

  13. kesian aisyah… memang patut 4 orang jahanamtu mati…
    tapi cite nie bet0i ke???? ade 0rang ckp bet0i, ade 0rang ckp x bet0i confuse bet0i….

    Like

  14. jgn pcye la!!!! nyawa kte bkn kat tgn dye!! kat tgn tuhan!!! tuhan ada…. tuhan la stu2nye yg prlu kte takuti… ntah btul ke x org yg wt cter ni,,

    Like

    • sya rasa cita ne btul kan yang cita ne owng yang merogal c asyah 2 korang tak baca ka cita dya tul2x.tp klau psl sumpahan 2 sya rsa 502x la..

      Like

  15. kalau mahu rahsiakan daripada pengetahuan umum,kenapa upload gmbar mayat trsebut? Al-Fatihah…

    Like

  16. PAPAPAPAPA hal conkek bpa looooooooooooo!!!!!!!! baik gua tochenggg!!! ada hasil nyeeee!!! best gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!

    Like

  17. masayallah…. perkara ghaib ne memang kita tak tahu tapi jgn juga tak percaya… kita tak salah pun pada dia,buat apa kita nak takut…lebih kita takut lebih itu kita dihantui…kita jgn membelakangi dengan kuasa allah…ayat2 suci rasanya boleh menolong jika pun ketakutan menguasai diri… tapi aku tak nafikan yang perkara ini ada benarnya… sama2 lah kita menghadiahkan al-fatihah pada aisah supaya rohnya tidak bergentayangan… Al-Fatihah…. semoga rohnya dicucuri rahmat,,, amin,,,,

    Like

  18. ui,betol ke cete dy nei,korang tak pikir ke,cana dy dapat tau sal cete nei,n cana dy nei tau cana cara perogol tu tangkap dan terus masuk ke dalam sbuah kosong tu…..n cana dy dapat dilog sal c perogol tu d soal siasat dgn polis tu….eh pikir lh..

    Like

  19. betul ker cter nie??? bleh syer ker???
    bagi syer,,…cter nie xbleh nk percayer sangat.,,,,
    tpie terpulanglah ,,,,…

    Like

  20. btl ke ksh ni??? mcm xcaye je….. tp pix 2 sumpah dow nmpak seram…. giler arrr…. tp kl cter ni btl mne org yg wat cter ni tau ksah ni??? plek….. plek tahap gaban da otak aku nihhh….

    Like

  21. smga ini mnjadi iktibar kepada kita sbagai insan yg bergelar manusia biasa. ketahuilah, Tuhan melihat segala perilaku kita. dalam Tuhan, tiada yg trsmbunyi..

    Like

  22. salam..al-fatihah untuk arwah..klau btol kes ni t’jdi mkne nye org yg upload n tlis psal kes ni pon mst da x de kn..so sbgai umat islam kite kne pecaye pde tkdir ALLAH..ajal dan maut kn dah di tentukan..andai bt0l sye pegi lpas bace blog ni harap pihak yg b’kenaan delete blog ni supaya yg laen tidak m’bce nye lagi..wassalam..

    Like

  23. Kesihn betul c.Aishah itu. . Aku hrp c.Aishah ini dlindungi oleh allah n tidak prnh dskit oleh org yg dskelilingny. . Hmm, dri mna kn org yg membena krngan c.Aishah tentng ia dprkosa itu n dri mna dorang tau yg memprkosa c.aishah itu 4 org?. . Nda jua lejek 2. . Cuba anda pikir. . Aku menghdiahkn sbuah doa al-fatihah supaya sntiasa djga oleh allah. . Hmm, org yg memprkosa c.Aishah itu akn mendpt blzan yg tidk dmaf kn oleh allah. . Biarlh ia menyesl slama ny. . N biarlh c.Aishah itu tenang dsna n dia tidak akn mendpt blzan apa2 untuk ny. . Ku hrp org2 yg mendoakn c.Aishah tidk akn mendpt blzan yg c.Aishah telh brsumph. . Amin. . . Ku hrp anda fhm. . K

    Like

  24. Allah Maha Besar, semoga kita dilindungi daripada perkara-perkara yang buruk. Amalkan selalu doa pendinding & penggerak : “Dengan Nama Allah, yang tidak memberikan Mudarat sesuatu dibumi juga di langit. Dia Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui

    Like

  25. apa yang penting kita mdoakan org y mningal semoga d tempat di kalangan y mulia…dan tidak seharusnya kita y hidup ini mberi 1 cerita y mgaibkan si mati tu adalah dosa….apa2 pn sedekah al fatihah dan semoga semua umat islam di berkati di dunia dan akhirat

    Like

  26. btol ke rr? xkan kes ni dirahsia kn… kes dato susilawati dibunuh.. masuk plak dlm berita tv.. knapa aishah yg kes x brape dasyat ni dirahsiakn? x logik rrrr

    Like

    • bida betowl nama mu tu. takde kelas langsung!!!!!!!! apa barang! lancau lah low PIZAAAAAAAAAAAA FUCK YOU!!!!!

      Like

  27. mnyedìhkan pabila mbca kisah allahyarham aisah ane kmi sbgai umat islam cuma dapt sdekahkan al~fatihah smga rohnya dsmpan tmpat org2 briman amin

    Like

    • ihh bnar an niee , na ku pcaya bnar ihh . tuan sha tauu pasal aniee . tne na patot cya bnarr . haha .

      Like

  28. betul ker ni??
    kita xperlu takut dgn semua tu..
    ALLAH lg berkuasa dari ape2 pun..
    klu betul aisyah tu hidup lg,tarik la sumpahan2 tu..
    ari khiamat nnti meraka2 yg lakukan kejahatan tu akan terima balasan juga..

    Like

  29. hemmmm……. btol ke cter aishah tu? aisyah kwn aq tak cye la…… hahahahahahahahahah.. bdo jer cter nie… pdulik kan cter cmto…. MENGARUT!!!!!!!!!

    Like

    • tahu tk p..
      ah!!! tk pyh pcaye sngt ar..
      wat bodo j..
      bkn bella nk ckp besar,tp cube kte pk secare
      logik..
      btol k!! yg polis 2 tk mati k???
      pelik2!!!
      tp agk seram ar gak tgok gmba uh..

      Like

  30. hrp2 x btol…
    sp la yg bt crita ni..
    xkn aishah crita kt org 2…
    and aishah idup ke masa benda 2 terjadi..
    x semestinya org 2 ikut aisah 24j setiap hri…n..siasat sal aishah…

    Like

    • btol jgk 2…
      dri mner dowg dpt cte ni???
      law da tau gmba 2 ade smpahan yg g ltk watpe???
      spe2 yg bca ni pkir la scara logik…
      1 je????
      mcm mne yg tlis cte ni leh tau sal aisyah ni???
      dri mne dye dpat foto ni???
      kte plis da hpus kan bkti2 ni???
      tkng cuci gmba n polis x mti lak????
      pelik!!!!!!

      Like

  31. Saya pun terasa seram sejuk apabila lihat gambar ini.Yelah,mangsa rogol lain pun tidak teruk seperti AISHAH.Saya harap orang yang bertanggungjawab ke atas ini akan menerima hukuman yang setimpal.Hanya ini saja yang dapat saya katakan.Saya mendoakan dia supaya bertempat di tempat orang yang beriman.Sekian.

    Like

    • nampak sngt cerita ni dongeng….
      ade pulak org mati leh hidup…
      sy leh wat karangan cm ni…

      Like

    • mmg btul cite 2 WUJUD kalo x caya tngok buku SJ @ tnye atuk,nenek kalo ade moyg lgi tnye ngan moyg. (^-^). sekian.itu saja.

      Like

Leave your comment

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s