2 comments on “Tuan Guru Dato’ Dr. Haron Din – tip rawatan

  1. assalamualaikum ustaz…saya ingin bertanyakan ustaz tentang penyakit pelik yang terjadi pada kakak ipar saya dan anak sedara saya..3bulan lepas,akak ipar tangan kak ipar saya jadi bengkak seperti cagu.masa itu akak saya dalam pantang melahirkan anak sulung nya..lepas dari itu,anak sedara saya pula kaki dan tangan ny membengkak.ada kah di sebabkan susu yang di beri atau sebaliknya??menurut akak saya..dia buat rawatan secara tradisional dan mengetahui dia terkana lepasan orang.melepaskan pnyakit itu kepada dia.melalui makanan..saya kasihankan pada anak sedara saya yang baru 2bulan lebih.dan saya buntu…tidak tahu di mana nak merawatnya.ubat-ubatan cara moden sudah di cuba..tetapi tidak berkesan.

    Like

Leave your comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.